Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
13.05.2010 21:27 - Приглушено с чаша вино
Автор: aneliqiv Категория: Лични дневници   
Прочетен: 4995 Коментари: 3 Гласове:
6



 Пригулшената музика звучеше все така познато,болезнено... 
Приглушената светлина ме караше да се вторачвам все по-силно в мислите си...
Приглушените ми надежди умираха все по-бавно и мъчително, приглушено...

Сърцето биеше толкова учестено,че дори вече не го усещах...
Болеше.... Притръпнало от надежди и очаквания. 
Притръпнало от поредното неизпълнено обещание,
от поредните хубави думи...,от онази дълга тъмна нощ,
в която избягала от всички, аз за първи път станах твоя .

Толкова пъти се опитвах да ти кажа , че не искам думи,а дела 
и ако не смяташ да направиш нещо, по-добре не говори за него,
защото оставяш след себе си само болки и напразни надежди ,
а от тях,любими мой, не знаеш колко силно пари !


Мастилото ми вече свърши,
думите се изгубиха там някъде из не изписания лист хартия, 
който така ревниво пазех от теб ,
страхувах се да не видиш какво си мисля ...
А сега се питам , не беше ли по-добре да ти го кажа...? 

Поредната ми цигара изгоря.
Убивам се сама.
Не мога да намеря смисъл в нищо
или просто вече изгубих себе си някъде в далечината на мисле си ,
които ти никога няма да чуеш,защото аз ( нали съм слаба) се страхувам да ти споделя.

И виното е към края си ...
Вечетра е отново така тъжна и самотна,както много други вечери напоследък..
Толкова съм самотна ,чувствам се празна ,ненужна.Някъква нисша твар,от която никой не се  нуждае....

Може би е по-добре да спра да си наливам, 
дъното няма да се покрие само , а и то също като мен 
ще си остане все така празно и ненужно ....




image
 


Тагове:   вино,


Гласувай:
6



Следващ постинг
Предишен постинг

1. ib4on - Красиво е....
13.05.2010 22:55
Красиво е....
цитирай
2. kleopatrasv - Бели мисли. . . нежна изповед. . . ...
17.05.2010 18:52
Бели мисли...нежна изповед...красиви желания.....или мечтания !?!
Чудесно и невероятно откровение е!
цитирай
3. aneliqiv - благодаря ти :-*
17.05.2010 21:41
благодаря ти :-*
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: aneliqiv
Категория: Лични дневници
Прочетен: 458211
Постинги: 211
Коментари: 436
Гласове: 2603
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930